Veelgestelde Vragen

Koop via vooruitbetaling - Is de koop via vooruitbetaling veilig? Bekom ik mijn betaald geld geretribueerd, als ik iets ruil? Welke rekeningsnummer moet ik gebruiken?
Uiteraard, de inkoop bij ClaraVital is ook bij de keuze van de betalingswijze vooruitbetaling veilig. Na de ontvangst van betaling zullen wij de van u bestelde waar omgaand aan uw verzenden. Bij de keuze van de betalingswijze vooruitbetaling ontvangt u van ons een extra korting, bijzonderheden hiertoe vindt u op onze site betaling & verzending. Gebruikt u a.u.b. voor vooruitbetalingen volgende bankgegevens:
Daarbij verbeelden waarden zoals eerlijkheid, betrouwbaarheid en vlijt bij ons vanzelfsprekenheid.
Koop op rekening - Kan ik bij u ook op rekening betalen?
Tegenwoordig is de koop op rekening bij ClaraVital helaas niet mogelijk. Gebruikt u a.u.b. een andere betalingswijze.
Levering - Hoe verzendt u mijn bestelde waren? Hoe lang moet ik wachten? Is een expreslevering mogelijk?
Wij verzenden uw bestelde waren, veilig verpakt, met een op ons uitgekozene pakketdienst of, indien nodig, via transportbedrijf. Als regel verzenden wij erbij met DHL-Parcel of GLS.
Onze logistiekdienstverleners zullen uw pakketten binnen 48 uur bij u aanleveren, mits er gaat over magazijngoederen, er werd een passende betalingswijze gekozen en de ontvanger kan het pakket bij de eerste aanleveringspoging in ontvangst nemen.
Expresleveringen zijn tegenwoordig helaas niet mogelijk.
Veiligheid - Is de inkoop in uw shop veilig? Worden mijn data geŽncrypteerd overdragen?
Ja, zodra u zich in het beschermde bereik van de shop bevindt (herkenbaar in de browserbalk aan de afkorting https) worden uw data veilig geŽncrypteerd. Daarbij wordt een 256-bit encryptie gebruikt, die er onbevoegde personen erg moeilijk maakt, om overgedragene informaties af te vangen.
Condities voor grote klanten/ commerciŽle verbruikers - Krijg ik als grote klant of als een commerciŽle verbruiker (b.v. als zorgcentrum/ artsenpraktijk) afzonderlijke condities?
Ja, als grote klant ofwel commerciŽle verbruiker profiteert u van bijzonder goedkope condities. Contacteert u ons voor een vrijschakeling van uw klantenaccount a.u.b. voor de bestelling separaat. Wij zullen ons omgaand met u in contact zetten, om uw klantenaccount passend vrij te schakelen.
Emails - Ik krijg een foutmelding, als ik u een email wil sturen.
Indien u met ons via email contact wilt opnemen, let a.u.b. erop, ons email-adres zoals hier aangegeven te gebruiken (info@claravital.nl). Graag kunt u ook ons contactformulier gebruiken, dit vindt u aan de overkant van de shop in de service-box.

Hier gaat het naar ons contactformulier.
Telefoon - Ik wil telefonisch of via fax met u in contact treden, welk telefoonnummer moet ik kiezen?
Uiteraard zijn we ook telefonisch voor u bereikbaar. Vult u a.u.b. uw terugroepingwens in het terugroepingformulier in.

Hier gaat het naar ons terugroepingformulier.
Tegoedbon inwisselen - Ik heb een tegoedbon ontvangen, hoe kan ik die inwisselen?
Tegoedbonnen kunnen tijdens de bestelverrichting direct in de winkelwagen worden ingewisseld. Controleert u a.u.b. vooraf, of de minimum bestelwaarde werd overschreden en of uw tegoedbon is nog geldig. Nadat u de gewenste producten hebt uitgekozen en deze in winkelwagen hebt gelegd, doorloopt u het bestelproces. Op de laatste site in de winkelwagen, op de site "samenvatting", heeft u de mogelijkheid, om uw persoonlijke tegoedboncode in te vullen. Klikt u aansluitend op "tegoedbon inwisselen" a.u.b. Uw tegoedbon wordt daarop in de bestelsamenvatting van de winkelwagen aangevuld en bij de verdere bewerking van uw bestelling meegerekend.
Wisseling/ ruiling - Ik wil een of meerdere artikelen aan u retourneren of ruilen, hoe ga ik voor?
Uiteraard kunt u artikelen, die u bijvoorbeeld niet leuk vindt of bijvoorbeeld niet passen, aan ons retourneren of ruilen. Meldt u de wissel/ de ruilling op onze retoursite aan a.u.b. Daar kunt u kiezen, of het over een wissel of over een ruiling gaat. Uw retouraanvraag wordt daarop door ons getest en u ontvangt een klaar ingevuld retourbewijs via email toegezonden. Als de waarde defect is stellen wij u doorgaans een gratis retourlabel ter beschikking. Nadat de waar bij ons is aangekomen, vindt een korte test plaats. In vervolg wordt de terugafwikkeling ingeleid.

Hier gaat het naar de retoursite.
Onze Service